måndag 3 februari 2014

Säkert 10 år sedan, bortsett från igår

Vet inte hur länge sen det var jag... tittade på MTV. Säkert 10 år sedan, bortsett från igår. Trodde att kanalen försvunnit. Meeeeeen, :) upptäkte att jag har Comhems "8 favoriter" packet.
Det är totally 16 kanaler i basutbudet. Och i det är det åtta kanaler jag kan laborera och trixa med... Te.x välja bort Kanal 9 och istället få MTV, Discovery Channel eller hemspråks kanalen ifrån Albanien...

Kan välja nya "favoriter" varje månad. Och har nu lärt mig (av misstagen) hur jag ska göra. Nu från 1 februari har jag bland annat valt MTV. Å kan ju säga som så att det inte är mycket musik... M:et står nu mer för Mupp... MTV = Mupp TV.

Men, meen, meeeen. Hittade väldigt sent igår och nu oxå ett väldigt underhållande program: Ridiculousness. Väldigt likt America's Funniest Home Videos. Fast det är ju så nytt och med skön programledare, Rob Dyrdek och hon som är sidekick, Chanel West Coast skrattar rätt roligt.

När jag tittar på AFV känner jag ibland igen avsnitten. För det sänds i repris, om å om igen och började spelas in typ 300 år före Kristus... Så det finns iåförsig mängder med avsnitt jag inte sett. Vilket är bra, eftersom AFV oxå är roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar