fredag 9 augusti 2013

På väg till event

Testing 1a 2a...
Hallå.  Det var inte igår som jag bloggade.  Har haft ett helt frivilligt uppehåll. Alltså inga tekniska problem eller brist på aktiviteter... :)

Nu är jag på väg till ett event - Segeltävling. Nä, jag ska absolut inte köra båt. Jag tänkte faktiskt inte göra många knop... förutom göra intervjuer med båtmänniskor, deltagare, publik och andra som är i närheten.  Fast detta är i morgon. Håll utkik här då.

Ikväll är det konsert med Brolle, Uno Svenningsson och annat hemligt folk. Hoppas på att få ett par intervjuer för jag går in som rollen "media".

Brolles nya skiva "Alla rosor har en tagg" låter väldigt bra. Fast jag håller kvar vid min favorit ett tag till... :)

Som är den här "Brolle - Det är hon"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar