fredag 7 oktober 2011

Åka luftballong, men det blåste

Haft en ledig dag. Gjort lite små fix tvättstuga. Tänkte åka luftballong, men det blåste för mycket. Vore nog spännande att flyga luftballong. Får bli en annan dag. :)

När jag lagade middag, rätt sent. blev köttfärssåsen rätt "såsig". Det var gott iaf, det gjorde ju inget. Jag stängde av allt det fick svalna, samtidigt som jag åt framför tv. Men när jag skulle lägga i matlådorna märkte jag att plattan inte hade varit avstängd... Såsen var nu inte sås längre. Hade liksom blivit torra köttfärs bitar... Hm, undrar hur det smakar. Lär märkas vid lunch i morgon.

4 kommentarer:

  1. Flyga luftballong?? Men åååhh, vad härligt det låter!!*avis*

    SvaraRadera
  2. Det var bara en tanke - som jag fick från en kollega. :) Jag sa att jag hade en ledig dag. "-Se film eller åka luftballong" var hennes förslag. :D

    Men vist skulle det vara spännande - att åka luftballong alltså?! :)

    SvaraRadera
  3. När jag blir rik ska jag köpa en luftballong så kan vi åka med den till jobbet. :)

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot det. Men Bodil, då får vi hoppas att det blåser rätt håll. :)

    SvaraRadera