lördag 15 juni 2013

Den tråkigaste platsen på jorden

Det här måste vara den tråkigaste platsen på jorden. Nä, sjukhus är snäppet värre. Näst efter kommer nog fan vårdcentraler... Jag är på en nu. Inte positivaklubben här direkt. Alla vill ha hjälp fort och samtidigt för alla är typ döende.

Mitt symtom - ont i höger armen. Nä bra skoja. Har haft ont i halsen i några dagar. Dopat mig med ipren och Baufusin eller vad det heter. Fast nja, inte någon större skillnad.

-"Men det behöver inte vara halsfluss, nä nä nä och sådant går även över av sig själv, det tar bara lite längre tid."

Nu har det stängt jourmottagningen och det är rätt lugnt här. Inga som hostar å skriker. Plus att jag har "pratat" med godismaskinen, så lördagskvällen är inte så tråkig iaf.

Note: Min mamma jobbar på vårdcentral...och trivs med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar