fredag 10 maj 2013

Skrev ut sin vrede

Tidigare i veckan var jag och tittade på Saras lägenhet. Hon har fått ett förstahandskontrakt och var väldigt nöjd över det. Men Sara tyckte att den var lite liten...
Det visade sig att det var i ett av dom husen jag hyrde en lägenhet, i andrahand, då jag var bostadslös. Faktiskt exakt samma typ av 1a oxå. Då tyckte jag att den var helt perfekt, eftersom jag jämförde med att sova i bilen.

Tror verkligen att Sara har rätt styling och kan piffa och pynta för att få sin lägenhet mysig. Sak samma om det är 25kvadrat...

När vi gick ut på promenad hittad vi en lite udda grej hittade vi i trapphuset.
Ett mjölkpaket, som någon lämnat kvar. Plus att någon skrivit på paketet. Och plus att någon, troligtvis samma som skrev ut sin vrede på paketet, även tog till pennan på dörren på bottenvåningen. Galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar