söndag 28 oktober 2012

Fin söndags morgon

Det lutar mot en fin söndags morgon. Och det är lika bra att hoppa ur sängen. Tänkte göra en mega frukost.
Veckans tema från Garant är faktiskt frukost och jag har fått mängder med goda varor för att göra en god och härlig frukost.

Bäst att ta vara på dagens fina väder. Enligt prognos ska det bli skit väder nästa vecka...eller film o mys väder om man så vill.

Mediamarkt har lite rea denna helg. Jag tänkte be ge mig dit runt kl 11 för att köpa en kamera. Det är "timrea", alltså reapriset på just den kameran är bara i en timme.

Note: Har noterat att vintertiden har slagit in. Jag hoppas att mobilen har fixat det själv. För om jag ändrar tiden manuellt så lär det bli galet - precis som en vän gjorde förra året...o åkte till jobbet en timme tidigare.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar