torsdag 7 juli 2011

Kungen körde av vägen

Det blev inte riktigt 42 grader i bilen, men nästan. Varit på Sparreholms skott, Flen, med morsan å farsan. 
När vi kom in på bilmuseet så var det en lustig gubbe som prata rätt högt om bilarna, alltså inte farsa. :)
Tänkte. "-Nej,ska den senila gubben hänga med oss runt nu."

Å mycket riktigt - gubben hängde med å prata årtal och vad bilen hade gjort i sitt liv. :)
Pappa undrade vem som ägde alla bilar. "Det är jag, jag äger 160 bilar, fast här har jag bara 60 st."

Shit vilken koll han hade. Jäkligt imponerad.

Han var mest stolt över denna svarta bil, den kungen körde av vägen med. Jag var tvungen å fråga vilken han var mest stolt över.
Jag sa till honom att det hade varit lättare att samla på frimärken. :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar