torsdag 9 juni 2011

Den meningen var skrämmande

I dag är jag inne på tredje ledighetsdagen i rad. Rätt skönt, å bara få va. Men jag kan inte sova länge, alltså jag har kunnat sova till typ kl 13. Men inte nu längre... Jag vaknar runt 9 tiden å kan möjligt somna om till halv 11. Vuxen poäng... :) Har ändå lagt mig rätt sent oxå, efter kl 01.

Men det är skönt att stiga upp skapligt, å inte sova bort dagen (shit, den meningen var skrämmande). :)

Igår kom dammsugaren fram, och fördelen med att bo inneboende är att ytan att dammsuga är bara några kvadrat.
Jag har en påse som ska sorteras, sen har jag gått igenom allt jag äger. Och försökt packat det bra. Förut hade jag en liten stig in i rummet. Som värst, när jag tömde förrådet och ställde in allt i rummet så försvann stigen. :)

HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar