lördag 7 maj 2011

Satt vid sin dator å googlemap

Handla efter jobbet. Tänkte först sola på gymmet men såg att tiden sprang i väg. Å det blir kö rätt snabbt. Och mycket riktigt, så satt jag i bil kö i 20 min, och kom 15 min för TIDIGT till salongen. :) Så skönt, ingen stress. Tog en kopp choklad å läste lite.

Åkte sen till ÖB och köpte en spikmatta, min gamla har försvunnit så det fick bli en ny. Och jag hann precis in på systemet innan dom stängde.

När jag kom hem så råka jag somna till i bilen, runt 30 min, rätt trött. :)

Sen satt jag vid datorn och googla på solarium. Å när jag väl åkte dit - till den som var närmast, så var det flyttat. Hm, konstigt. Men jag åkte till nästa. :) Tur att mamma å pappa kunde guida mig, eftersom dom satt vid sin dator å googlemap... :) tack.

HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar