måndag 28 mars 2011

In med skiten - å tryck på lite knappar

Helgen är över.
Det har varit så otrolig mycket att göra den här helgen. Earth hour, ställt om kl, å sen fixa jag panbiff i fredags. Och i lördags var jag i förrådet och tog kort på soffan mm. Skit vilken stress helg... Och i dag söndag, gjorde jag fruktsallad...
Jag hade tvättstuga i lördags 22-04, dubbelpass, men fick en timme mindre, (tur att jag tänkte på det.) Jag förstår inte dom som tycker att det är tråkigt att tvätta. Det är ju hur kul, å enkelt som helst... In med skiten - å tryck på lite knappar... Sen 45min senare, så det bara ut med skiten igen å hänga upp eller torktumla. :)

Varför stressa på helgerna, kan man ju göra på vardagarna (varför jag nu skulle börja med det) :) men men. Jag flyttar in/ut 1 april. Är jätteglad för det, ska bli mysigt... :D Men behöver inte lämna lägenheten exakt den 1 april, så det är ingen stress alls. Skönt. Hade tänkt packa lite saker inför flytten, men det blev inte så i helgen. Den var för lugn, har typ liggsår eftersom jag somnade på soffan.

HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar