måndag 21 februari 2011

Nattbio på fredagar

Har firat min födelse dag i fredags. Blev väl inte som jag tänkt, men nöjd iaf. :) Läste nog lite fel att afterworken på ett ställe skulle hålla på till kl 23. Då trode ju jag att man kunde äta till kl 23. Men det var inte så. Jag var där strax efter kl 22, och då var det slut. Jag tog lite å dricka å gick å migla lite.
Sen tänkte jag se på nattbio, googla de på mobilen å fick fram att det började kl 23.30. Bra tänkte jag å begav mig dit, för å se utbudet å ev. boka en biljett. Men då var det ju ingen nattbio på fredagar - bara lördagar... (Det visade sig senare, nästa dag att jag varit på fel biograf... crap! :) )

Eftersom jag var rätt hungrig efter en dag på jobbet så blev det mcdonalds som, men jag tog med maten hem och åt framför en bra film. Plus godis som jag fått i present. :)
HNVH Hörs När Vi Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar